28. junij 2008

Taisha Abelar: PREHOD VRAČEV: POTOVANJE ŽENSKE

Spremno besedo je napisal Carlos Castaneda, ker sta bila Taisha Abelar in Carlos Castaneda člana istega neformalnega reda čarovnikov. V svoji knjigi je Taisha Abelar zapisala:" Svoje življenje sem posvetila izpopolnjevanju eksaktne vede, kateri smo v pomanjkanju bolj ustreznega imena pravili čarovništvo. Poleg tega sem tudi antropolog in sem na tem polju študija doktorirala. /.../ "V poznih šestdesetih, ko sem živela v Tucsonu, v Arizoni, sem srečala Mehičanko po imenu Clara Grau, ki me je povabila k sebi domov v mehiško zvezno državo Sonor. Tam je dala vse od sebe, da bi me uvedla v svoj svet, kajti Clara Grau je bila čarovnica in je sodila v neločljivo skupino šestnajstih čarovnikov. Med njimi je bilo nekaj Yaqui Indijancev, ostali pa so bili Mehičani, različnega porekla, družbenega okolja, starosti in spola. Največ je bilo žensk. Vsi so sledili, brez ovinkarjenja, isti cilj: razbiti zaznavne ureditve in pristranosti, ki nas zapirajo v meje običajnega vsakodnevnega sveta in nam ne pustijo vstopiti v druge svetove, ki jih je mogoče zaznavati.
Po mnenju čarovnikov ima človek, kadar razbije te zaznavne predpise, možnost prestopiti oviro in skočiti v nepredstavljivo. Takemu skoku pravijo "čarovniški prehod". Včasih pa govore o njem kot o "abstraktnem letu", ker vključuje polet s strani stvarnega, fizičnega, na stran razširjene zaznave in neosebnih abstraktnih tvorb. /.../ Taisha Abelar

Gnostica, 2006; 239 str.

Ni komentarjev: