28. avgust 2008

Veliki Al (Tom Schreiter): TURBO MREŽNI MARKETING

Tom "Veliki Al" Schreiter je priljubljen govornik na mrežno-marketinških predstavitvah. Poslušalci s predavanj vedno odhajajo prepričani v svoj uspeh. To še najbolje povedo njihovi komentarji: "Če je uspelo njemu, potem lahko uspe vsak ".

Novice o njegovih predavanjih so se kmalu razširile po vseh mestih in kmalu so ga povsod hoteli poslušati. Ker se ni mogel odzvati na vse pozive, je svoje znanje zbral v knjigi Turbo mrežni marketing.

Knjiga je zbirka kratkih lekcij, za katere je značilen Tomov edinstven, jedrnat in k bistvu usmerjen slog. Z nekaj besedami ali primeri pove prave odgovore za delo v mrežnem marketingu. V knjigi boste našli enak humor, jasnost in neposrednost, kot jih Tom predstavlja na svojih predavanjih v ZDA in drugod po svetu.

Lisac & Lisac , 1997; 137 str.

Ni komentarjev: