14. september 2008

Jim Dornan: KLAVIR NA OBALI: Načela za uspešno vodenje ter poslovni in osebni uspeh

Knjiga ne ponuja čudežnih formul. Gre za preprosta načela, ki delujejo.

"Dlje ko sem v poslovnem svetu - lahko bi rekel, starejši ko sem - preprostejši se mi zdi uspeh. Ne lažji, pač pa preprostejši. Ko sem v zgodjnih dvajsetih začel študirati za inženirja, sem imel vrsto teorij in prepričanj o uspehu. Vsa napačna. A kdo bi vedel. O vodenju, podjetništvu ali uspehu nas na fakulteti niso poučili...

V knjigi ne boste našli vseh načel uspeha. Našli pa boste načela, ki so pomembna, če želite usvariti trdne temelje za uspeh. če ste se pravkar podali za novimi sanjami, je ta knjiga lahko vaš učbenik...

Prava načela lahko uporabimo v vseh kulturah, pri vseh narodih in v vseh situacijah. Ugotovil sem, da so načela v tej knjigires prava.

Nič težavnega ni, če:

- sanjamo velike sanje,
- se učimo,
- garamo,
- se več smejimo,
- ohranimo pozitiven odnos,
- verjamemo v možnosti,

ali če

- skušamo doseči cilj z vsem srcem in dušo.

Če že bo kdo uspel, zakaj to ne bi bili vi?"


Lisac& Lisac, 2005; 180 str.

Ni komentarjev: