22 na videz preprostih resnic, ki nedvomno vladajo marketingu. Če jih vede ali nevede kršimo, je cena, ki jo plačamo visoka. Hkrati pa primere, ki jih avtorja navajata vsi poznamo. Več kot 25 let sta preučevala, kaj je v marketingu učinkovito in kaj ne. Ugotovila sta, da so programi, ki so učinkoviti, so vedno skladni z osnovnimi zakonitostmi trga, ki jih razkrijeta v teh 22 zakonih.
Al Ries in Jack
Trout sta verjetno najbolj znana marketinška stratega. Njune knjige so bile izdane v več kot petnajstih jezikih. Kot svetovalca pa sta delala za največja svetovna podjetja. Knjiga je izšla tudi kEna boljših in enostavnejših knjig o maketingu, ki vas bo inspirirala, motivirala in vam dala misliti o tem, kako stvari počnete vi, zakaj jih še ne na ta način in zakaj še jih boste.
Knjiga je izšla kot posebna izdaja za naročnike
Ibona. Tudi ta informacija nam nekaj pove, poleg tega, da zna Aleš Lisac produkte odlično tržiti.
Ljubljana : Lisac & Lisac, 2005; 144 str.
Ni komentarjev:
Objavite komentar