13. oktober 2015

Paulo Coelho: ALEF


Zame sicer ostaja avtorjeva najboljša knjiga Alkimist. Kljub vsemu, vse njegove knjige navdihujejo.

ODLOMKI:
...." Sedanji trenutek pa obstaja zunaj časa: je Večnost, Indijci uporabljajo izraz 'karma', ni jim uspelo najti boljšega. Vendar ta koncept ni najbolj pojasnjen: na sedanjost namreč ne vpliva tisto, kar si storil v preteklem življenju. Tvoja dejanja v sedanjosti so tista, ki bodo popravila preteklost in seveda, spremenila tvojo prihodnost.""  ( str. 16)

..."Potovanja niso nikoli povezana z denarjem, temveč s pogumom. Velik del življenja sem hitel po svetu kot hipi: torej, kakšen denar le? Ni ga bilo. Čeprav sem si komaj plačal pot, sem tako preživel nekaj najlepših let svoje mladosti- jedel sem le malo, spal po železniških postajah, nisem se mogel sporazumevati, saj nisem znal jezika, zato sem bil pri iskanju prenočišča popolnoma odvisen od drugih.
  Ko si že dolgo na poti in poslušaš jezik, ki ga ne razumeš, uporabljaš denar, katerega vrednosti ne poznaš, hodiš po ulicah, po katerih nisi šel še nikdar, se zaveš, da ti tvoj stari jaz z vsem, česar si se naučil, prav nič ne pomaga pri teh novih izzivih - zato začenjaš razumeti, da je v ozadju nezavednega zakopano nekaj precej bolj zanimivega, drznega, odprtega za svet in nove izkušnje. "... ( str. 17)

..."Življenje je vlak, in ne postaja. "... (str. 88)

Preberi  še recenzijo v Bukli.
 
 Učila International, 2011; 230 str.    

Ni komentarjev: