5. junij 2008

DESA MUCK: PESKOVNIK BOGA OTROKA


Kar se mene tiče, je Desa Muck ena najbolj berljivih in branih slovenskih avtoric (in avtorjev), kar dokazujejo tudi statistični podatki splošnih knjižnic. Neverjetno, kolikokrat posegajo bralci po njenih knjigah. Skratka njena literatura je živa, ker je pisana za ljudi in ni sama sebi namen. (l'art pour l'art). Njen opus je obsežen in sega od mladinske literature do romanov za odrasle. Moram reči, da sem roman prebrala na dušek, da sem se zraven junakov smejala in jokala. Desa je ponovno dokazala, da je duhovita, izvirna, odlična pripovedovalka zgodb. Res pa je, da je pisana na kožo ženskam, glavna junakinja je namreč samohranilka...


Mnenja, ki so jih izrazili o delu njene kolegice in kolegi sem dobila na spletnem naslovu knjigarne Julia Doria:"


Peskovnik Boga Otroka je luciden roman o sodobnem iskanju sebe, smisla in ljubezni - na trenutke sladek, na trenutke grenek, včasih piker, vedno pa slastno duhovit." - Tina Košir, Elle


"Potovanje v paralelno vesolje človekovega jaza z vodičko Deso na čelu je iskrivno, zabavno in čuteče." - Janja Vidmar, In Magazin


"Ob branju tega romana sem bil dobesedno začaran od prve strani in čisto do konca. Padeš noter in enostavno ne moreš ven, kot da si za nekaj neponovljivih ur preseljen iz lastnega sveta v peskovnik, kjer ti je vse na nek način znano in domače, prepoznavaš ljudi in njihove značaje, a konca vendarle ne moreš uganiti. Desa ima krmilo trdno v rokah in njena vožnja je očarljivi izlet v neznano."Mario Galunič (ovitek knjige)





Sanje, 2006; 182 str.

Ni komentarjev: