12. junij 2008

Frédéric Beigbeder: 2.999 SIT

Takole o knjigi pravi Karmen Pustavrh: "Avtor, rojen v premožni meščanski družini, je nadvse protislovna osebnost. Na eni strani kritizira oglaševanje, na drugi je v njem vztrajal deset let. Z užitkom zapravlja, vendar prezira družbo, ki ji vlada denar. Po študiju političnih ved je bil oglaševalec, novinar, televizijski voditelj, igralec, medijska zvezda. In kot pravi sam, v 2.999 SIT opisuje krasni svet sodobne komunikacije: svet, v katerem se zapravlja ogromno denarja, da bi si ljudje želeli kupiti stvari, ki jih pravzaprav ne potrebujejo.To je knjiga o naši družbi, ki jo je osebno pomagal oblikovati v desetih letih dela v oglaševalskih agencijah, o družbi, ki smo ji vsi skupaj pomagali, da se je razrasla vsemu navkljub. ""Sem oglaševalec. Jaz onesnažujem svet. Sem tip, ki vam prodaja sranje. Ki vas sili, da sanjate o rečeh, ki jih nikoli ne boste imeli. Moje poslanstvo je, da se vam cedijo sline. V mojem poklicu si nihče ne želi vaše sreče, saj srečni ljudje ne trošijo. Preživljam se tako, da vam lažem - in za to me mastno plačujejo. Sem povsod. Ne morete mi pobegniti. Kamorkoli pogledate, kraljuje moja reklama."

Vir: http://www.viva.si/clanek.asp?id=2169

Vale-Novak, 2004, 223 str.

Ni komentarjev: