12. junij 2008

Og Mandino: NAJBOLJŠI PRODAJALEC NA SVETU

Knjiga govori o "skrivnosti" delovanja vsakega uspešnega človeka. Zanimiva je zato, ker ima vsak od nas v sebi vse te darove, ki jih poznamo, v svojem življenju pa jih tako težko uporabljamo.

Podnaslov knjige je Svoje življenje lahko spremenite s tisočletno, neprecenljivo modrostjo, zapisano v desetih starodavnih rokopisih.
Avtor jih je posredoval v tej knjigi:
1. Danes bom dan začel na nov način. Dobre navade so ključ do uspeha. Pridobil si jih bom in z vsakodnevnim ponavljanjem, da bodo postale del mene.
2. Današnji dan bom pozdravil z ljubeznijo v srcu. Ljubezen je ključ, s katerim odpiram srca drugih, obenem pa predstavlja ščit, ki me varuje pred puščicami sovraštva in jeze. Še najbolj pa bom ljubil sebe.
3. Vztrajal bom, dokler mi ne uspe. Delal bom korak za korakom. Iz svojega besednjaka bom odstranil besede: ne zmorem, nisem sposoben, nemogoče, neuspeh, nerešljivo….Vsako oviro bom sprejel kot izziv in malo daljšo pot do cilja.
4. Sem enkratno bitje. Izkoristil bom svojo drugačnost. Uporabljam le neznaten del možganov, razvijali se bodo, če jih bom dobro uporabljal. Zmorem doseči veliko več.
5. Današnji dan bom preživel kot da je moj zadnji. Ne bom razmišljal ne o včeraj, ne o jutri. Dolžnosti današnjega dne moram izpolniti danes.
6. Danes sem gospodar svojih čustev. Sam ustvarjam svoje vreme. Gospodoval bom svojemu razpoloženju s pozitivnim ukrepanjem, z nadzorovanjem svoje volje pa vplivam na svojo usodo.
V svet bom stopal z nasmehom. Če sem vesel, postanejo vse ovire manjše. Ko me bo zapustil humor, bom začel ponavljati štiri čudežne besede: Tudi to bo minilo.
7. Najprej si moram postaviti cilje. Ne bo me skrbelo, da so moji cilji previsoki. Če mi spodleti, se poberem. Vsak mora padati preden doseže vzpone. Ni pomembno, da prehitim druge. Preseči samega sebe, pomeni vse.
8. Takoj bom začel delati. Odlašanje je bilo posledica strahu, premagam pa ga tako, da začnem delati. Ne bom se izogibal nalog današnjega dne in jih puščal za jutri. Bolje je nekaj storiti in ne uspeti, kot pa nič storiti in krneti.

9. Sedaj je pravi čas in jaz sem pravi človek.
10. Če se držim vseh teh pravil, mi celotno stvarstvo služi in me podpira.


Marsikdo je zapisal, da ga je ta knjiga najbolj navdihnila izmed vseh Mandinovih knjig, če en celo izmed vseh knjig različnih avtorjev. Zelo priporočam.


Vernar Consulting, 2002; 98 str.

Ni komentarjev: