14. julij 2008

Benka Pulko: POCESTNICA

Benka Pulko nas s svojo knjigo popelje okoli sveta na njenem motorju, od samega začetka, ideje, pa do razočaranja nad našimi mediji od vrnitvi. Po svetu je potovala pet let in se vpisala tudi v Ginnessovo knjigo rekordov. Z njo spoznavamo nove kraje in nove ljudi, različne kulture in mentaliteto po svetu. Najbolje je, da si preberete odlomek iz njene knjige, izbrala sem postanek v Tokiu, obisk javne umivalnice:
"Prvi stik z vodo je svetopisemskega značaja. Takoj sem padla v oči, ker sem prišla brez orodja. Vse druge ženske so imele vsaka svojo kanglico s ščetkami, krpicami, šamponi, soljo, mili in vsemi mogočimi človeškimi čistili in loščili. Neka gospa je bila prav razburjena, ko je videla, da sem prišla praznih rok. Potegnila me je k sebi, mi podstavila pritlikavo pručko, me posadila pod prho, odprla vodo in me polila kot cucka. Čisto prijazno, da ne bo pomote, ves čas se je klanjala in smehljala. .... Velika ura na steni je bila edina v prostoru, ki se ni obsedeno drgnila in ko sva se spogledali, mi je povedala, da je poteklo že dvajset minut strganja, lupljenja, božanja, štetja potegov pod levo pazduho, desno pazduho in povsod drugod."
Knjigo toplo priporočam vsem, ki imate kaj avanturistične žilice, in se radi nasmejite. Za konec bi še dodala pregovor, za katerega sem mislila, da je moj domislek, a ga očitno tudi drugi uporabljajo, Benka pa ga je ovekovečila:
Kdor je zadovoljen z malim, velikega nikoli ne bo dobil.

Ni komentarjev: