16. avgust 2008

Allan in Barbara Pease: VELIKA ŠOLA GOVORICE TELESA

Allan Pease sam in skupaj z ženo Barbaro Pease sta avtorja številnih mednarodnih knjižnih uspešnic na temo govorice telesa. Sta svetovno priznana avstralska strokovnjaka za medsebojne odnose in govorico telesa, predavatelja in voditelja tečajev za motivacijo. Napisala sta, naj naštejem samo najbolj znane naslove: Zakaj moški ne poslušajo in ženske ne znajo uporabljati zemljevidov, Zakaj lahko moški opravljajo le eno nalogo i hkrati in zakaj ženske nikoli ne utihnejo ter Zakaj moški lažje lažejo in ženske jočejo.

Z govorico telesa odkrivamo, da se naše besede vedno ne skladajo s tistim, kar mislimo ali čutimo. V tem strokovno dognanem in duhovitem priročniku lahko spoznate resnične skrivnosti govorice telesa, da boste v vsakem položaju - od sklepanja pogodbe do iskanja pravega partnerja - imeli več samozavesti in nadzora. Odkrijte pomen kretenj, preberite skrite misli in čustva.

V kolikor se vam zdi delo preobsežno, imate na voljo tudi krajšo različico Govorica telesa, ki je izšla leta 1986 pri Mladinski knjigi v zbirki Družinska psihološka knjižnica.

Mladinska knjiga, 2008; 384 str.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Prebral v osmem razredu in dobesedno mi je spremenila življenje. Niti sanja se mi ne kaj bi sedaj počel. Nekako nisem razumel ljudi, vendar sem to knjigo trikrat prebral, izbrusil njene tehnike in sedaj znanje dnevno uporabljam. Specializiral sem se v govornih nastopih in nastopih pred ljudmi. Sicer so me prijatelji opozorili na par napak pri gestah z roko, vendar jih sam ne uporabljam veliko. Hvala pisateljema za to knjigo.