28. avgust 2008

Seth Godin: MOČ VIRUSNE IDEJE : Kako pridete od ideje do tržne epidemije

Prenehajte nadlegovati ljudi z vsiljivim trženjem. Sprožite epidemijo s svojimi idejami, tako da spodbudite svoje kupce, da opravljajo marketing namesto vas.

V nasprotju s tradicionalno marketinško modrostjo, ki poskuša šteti, meriti in manipulirati z razširjanjem informacij, Seth Godin trdi, da se informacije najhitreje širijo med kupci samimi in ne od tržnika do kupca. Godin je ta revolucionaren koncept dialoga med kupci poimenoval virusna ideja (ideavirus), v svoji knjigi pa veselo spodbuja tržnike, da ustvarijo ugodno okolje, v katerem se bodo njihove ideje lahko množile in širile.

Godin na zelo zanimiv in poučen način predstavlja primere podjetij, kot so PayPal, Hotmail, GeoCities in celo Volkswagen, ki so uspešno razširili svoje virusne ideje. Avtor ponudi 'recept' za kreiranje virusne ideje, opiše ključne sestavine za njeno uspešno in hitro širitev ter pokaže, kako lahko vsako podjetje, veliko in majho, uspe s pomočjo virusnega trženja v svetu, ki mu ni več mar za tradicionalni marketing in oglaševanje.

"To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar."

(Guy Kawasaki, direktor garage.com in avtor knjige Rules for Revolutionaries)

Orbis, 2004; 188 str.

Ni komentarjev: