1. februar 2009

Aleš Lisac; IZ DNEVNIKA MARKETINŠKEGA GURUJA (1-3)

Aleš Lisac me preprosto inspirira, kljub temu, da naletim v njegovih tekstih na marsikatero slovnično napako. Če bo šlo tako naprej, bom še začela verjeti, da ga je učiteljica slovenščine v šoli pravično ocenila. Mogoče bi lahko namenil kakšen Evro še za lektorja, saj nam sam svetuje, da v bleščeči marmornati poslovni stavbi ne smemo kupovati najcenejšega toaletnega papirja in brisač, saj potem stranka začne dvomiti v verodostojnost bleščeče zunanjosti. Spregledam mu tudi ponavljanje idej, saj jih proizvaja po tekočem traku in kaj potem, če kakšno idejo ponovi v 2. pa še v 3. knjigi. Oprostim mu njegovo samozavestno držo in samoreklamo, saj je kljub vsemu v slovenskem prostoru nekaj izjemnega, drznega. Je simbol uspeha, ki zna zaslepiti množico. Preprosto, če še niste prebrali ničesar, kar je napisal, zamujate. Lahko pa si pogledate tudi kakšen DVD z njegovih seminarjev, delavnic. Vizualna podoba, njegov nastop, (retorike se je učil pri samem Boštjanu Romihu), še doda pečat njegovi karizmi.

Zv. <1-3>, [Knj. 1]. - 2008. - 169 str. Knj. 2. - 2008. - 179 str., Knj. 3. - 2008. - 187 str. Dnevnik marketinškega guruja // 97 idej zagarantirano povečanje prodaje in dobička v vašem poslu // 93 idej zagarantirano povečanje prodaje in dobička v vašem poslu // 105 idej zagarantirano povečanje prodaje in dobička v vašem poslu.

Ni komentarjev: