27. avgust 2008

Ken Blanchard: NORI NA STRANKE : Nikoli ni prepozno, da zgradite podjetje, ki bo usmerjeno k strankam

Ken Blanchard, ki je napisal veliko uspešnic in je eden najbolj vzornih poslovnih voditeljev, nam v knjigi Nori na stranke razkrije pot do pravilnega ravnanja s strankami. Razloži nam tudi, kako do organizacije, ki bo pravilno ravnala s svojimi zaposlenimi, jih spodbujala k doseganju zastavljenih ciljev in služila kupcem.

Knjiga je polna praktičnih nasvetov, poudarek pa je na štirih osnovnih korakih:

- Zastavite si prave cilje. Če boste za svoje stranke dobro poskrbeli in oblikovali spodbujajoče delovno okolje, bodo dobički zagotovljeni.

- Pravilno ravnajte s strankami. Določite, kaj bi radi, da vaše stranke doživijo, ko pridejo v stik z vašo organizacijo.

- Pravilno ravnajte z zaposlenimi. Uporabite različne strategije: delavce pametno rekrutirajte in izbirajte, urite jih in izobražujte, razvijajte kariere, upravljajte z delovno uspešnostjo in nagrajujte.

- Vodite na pravilen način. Vsega ne morete narediti sami, zato spodbujajte in podpirajte ustvarjalnost vseh zaposlenih.

Z upoštevanjem teh načel lahko podjetniki po vsem svetu oblikujejo delovno silo, ki bo svojemu delu zares predana in bo zavzeto prispevala k splošnemu uspehu podjetja.

Katarina Zrinski, 2008; 229 str.

Ni komentarjev: