20. junij 2011

Manca Košir: DRUGAČNA RAZMERJA

Manca Košir je praktično zaslovela v literaturi z Ženskimi pismi. Zdaj pa tradicijo nadaljuje. Drugačna razmerja so knjiga, ki jo je vredno prebrati. Tokrat si je dopisovala s šestimi geji in eno izmed žena, ki je bila poročena z gejem. Manca pogosto orje ledino. Se prepoznamo v zrcalih, ki nam jih držijo dopisovalci?



Odlomek: "Mislil sem, da mi bo geografska razdalja dala želeno samostojnost in neodvisnost tudi v smislu življenja moje spolne usmerjenosti. Motil sem se. Svoboda je v glavi, ne pa v geografiji. " Ambrož Bajec- Lapajne, str. 161)



..."Ljudje prijatelji smo drugim smerokazi skozi pragozd življenja. Včasih pokažemo pot, ki se nam zdi pravilna, a po njej lahko stopa le tisti, ki je dovolj močan in željan. Sijajen se mi zdi citat iz kultnega filma Matrica: There's a difference between knowing the path and walking the path. ( Razlika je, ali veš za pot ali po njej tudi hodiš.) Citat mi je v mnogih pogledih odprl oči. Citat, ki govori sam zase. ( str. 162, Ambrož Bajec-Lapajne).

Ni komentarjev: