13. februar 2015

Lindsey Kelk: OBOŽUJEM LONDON

Lahkotno branje za sprostitev, oziroma tipičen sodoben trivialen ženski roman, a hkrati tudi duhovit in  zabaven. Lahko bi ga parafrazirali v duhu 21. stol. ženskega pisanja, nekako takole: sex, alkohol, nakupovanje & poroka, oziroma v obratnem prioritetnem vrstnem redu. 

ODLOMKI:
..." Edini ljudje na svetu, ki so klicali stacionarno številko, so bili moja mama, ker se je bala, da ji bo skype ukradel dušo, in telefonski prodajalci, ker že v osnovi niso imeli duše."... ( str.17)

..."Ker se je ponavadi, ko sem se delala neumno, vedno tako dobro končalo, kot na primer, ko sem si pri osemnajstih letih sredi noči izposodila njen avtomobil in ji ga vrnila s tremi zanimivimi novimi udrtinami. Bila sem mnenja, da so mu dodale karakter. Ona je bila mnenja, da so dodale k zavarovalni premiji."... (str. 22)

..."Že v prvih petnajstih minutah najinega srečanja z direktorjem za marketing pri podjetju Trinity Global sem mu že veselo razlagala o svojih dogodivščinah z morskim prašičkom, ki smo ga imeli v osnovni šoli, o Alexovih groznih pričeskah in o moji intenzivni ljubezni do muzikala Nesrečniki.In  vse, kar me je vprašal, je bilo, ali sem imela prijeten konec tedna. Moja usta so bila nagnjena k temu, da so pobegnila same od sebe. In to se je dogajalo že pred tem, pred prisotnostjo na sestanku brez obutve, pred razkritjem spolne nagnjenosti slavnih, pred pretiranim pisanjem na blogu o svojem ljubezenskem življenju, ki me je skoraj stalo ljubezni mojega življenja , in pred babjim pretepom na odru glasbenega festivala v Franciji." ...( str. 66)

..."Samo zanima me, " je skomignila z rameni. Problem pri moji mami ni bilo tisto, kar je rekla, ampak tisto, česar ni. Tega si se moral paziti. Če je rekla, da jo je zanimalo, je v resnici pomenilo, da je dejansko želela urnik vseh nas treh do sekunde natančno, sicer nas bo označila kot potepuške pse. "... (str. 129)

..."To ni bil smisel poroke. Zaobljube bi morale biti o tem, kaj naju je še čakalo, o vseh spominih, ki jih morava še ustvariti. In če ne bi nemudoma zaspala, bi si bila to zapisala, preden bi pozabila. "...( str. 307)

Učila, 2014; 368 str.   

Ni komentarjev: