5. marec 2015

Nicholas Sparks: IZBIRA

Lahkotno, sentimentalno, romantično, žensko poletno branje, ki kar kliče po filmski upodobitvi. Avtor je namreč napisal tudi romane  Ljubezen v steklenički, Beležnica, Viharna noč in druge, ki so postali tudi filmske uspešnice.

ODLOMKI:
..."" Pri potovanjih ne gre toliko za to, da stvari vidiš, kot za to, da jih doživiš..."Zamišljeno je strmel v vodo in iskal prave besede. "Kaj naj rečem? Po kolidžu nisem vedel, kaj bi počel, zato sem se odločil, da si bom vzel leto dni prosto in si ogledal svet. Prihranil sem nekaj denarja - ne toliko, kot sem mislil, da potrebujem-, vzel prtljago in kolo ter poletel v Evropo. Prve tri mesece počitnic sem preživel ker tako.. počel sem, kar se mi je zdelo, vendar to ni imelo skoraj nobene zveze z običajnim turizmom. Pravzaprav nisem imel niti potovalnega načrta. Nikar me ne razumi narobe - seveda sem si marsikaj ogledal, toda kadar obujam spomine na tiste mesece, se v glavnem spominjam prijateljev, ki sem jih spoznal med potovanjem, in lepih trenutkov, ki smo jih preživeli skupaj. Tako kot v Italiji, kjer sem si seveda ogledal rimski Kolosej in beneške kanale, najbolj pa mi je ostal v spominu vikend v Bariju. zakotnem mestu na južnem koncu dežele, za katerega najbrž še nisi nikoli slišala-, ki sem ga preživel z nekimi italijanskimi študenti, na katere sen naletel po naključju. Povabili smo me v majhen bar, v katerem je nastopal krajevni ansambel , in čeprav večinoma niso znali angleško, moje znanje italijanščine pa tudi ne obsega več kot nekaj besed z jedilnih listov v restavracijah, smo se vso noč smejali. " ( str. 111-112)

...""Tvoje 'edinstvene in osebne izkušnje' sem preprosto povezala s tem, kar doživljajo skoraj vse ženske tega sveta. Razen zgode o Travisu, seveda. To sem uganila. Neverjetno, kaj? Mimogrede, tudi to je del mojega študija.Sodelovala sem če v številnih raziskavah, a me vedno znova preseneti, kako zelo so si ljudje v bistvu podobni, če odmisliš vso navlako. Še posebej v obdobju odraščanja in zgodnje zrelosti. Večina gre skozi enake izkušnje in razmišljanja, a iz nekega razloga so vsi prepričani v edinstvenost in neponovljivost svojih življenjskih zgodb. ""  ( str. 121)

Preberi več...

Mladinska knjiga, 2010;281 str.; ( Zbirka Oddih).

Ni komentarjev: