Knjiga je polna praktičnih nasvetov, poudarek pa je na štirih osnovnih korakih:
- Zastavite si prave cilje. Če boste za svoje stranke dobro poskrbeli in oblikovali spodbujajoče delovno okolje, bodo dobički zagotovljeni.
- Pravilno ravnajte s strankami. Določite, kaj bi radi, da vaše stranke doživijo, ko pridejo v stik z vašo organizacijo.
- Pravilno ravnajte z zaposlenimi. Uporabite različne strategije: delavce pametno rekrutirajte in izbirajte, urite jih in izobražujte, razvijajte kariere, upravljajte z delovno uspešnostjo in nagrajujte.
- Vodite na pravilen način. Vsega ne morete narediti sami, zato spodbujajte in podpirajte ustvarjalnost vseh zaposlenih.
Z upoštevanjem teh načel lahko podjetniki po vsem svetu oblikujejo delovno silo, ki bo svojemu delu zares predana in bo zavzeto prispevala k splošnemu uspehu podjetja.
Katarina Zrinski, 2008; 229 str.
Ni komentarjev:
Objavite komentar